תקנון בית הספר

תקנון בית הספר

בס"ד             

         תקנון בית הספר

מהות בית ספרנו היא להקנות לתלמידים רמה לימודית גבוהה ע"פ התוכניות החדישות של משרד החינוך ולחנכם להתנהגות הולמת , למידות טובות ולערכים יהודיים.

החינוך בבית הספר הינו רק אחד הגורמים המעצבים את חינוכו של הילד .בית ההורים והחברה בה נמצא הילד מהווים גורמים נוספים המשפיעים על חינוכו של הילד . שיתוף פעולה של כל הגורמים יביא להצלחת חינוכו של הילד בס"ד.

איחורים וחיסורים :

יום הלימודים מתחיל בשעה 8:00 בבוקר על התלמיד להתייצב בבית הספר עד לשעה זו בכיתה .

תלמיד הנאלץ לאחר / להשתחרר נדרש להציג אישור מההורים על סיבת האיחור/ השחרור. איחורים תכופים ללא אישור יגררו צעדים משמעתיים .

תלמיד אשר נעדר מבית הספר מכל סיבה שהיא ידאג עם שובו להציג אישור מנומק מהוריו על סיבת היעדרותו.הצגת האישורים תהיה בדפים המיועדים לכך ביומן התלמיד.

תלבושת :

יש להגיע לבית הספר כל יום לבוש בחולצת התלבושת וציצית.ההופעה הכללית תהיה מכובדת  – בכל פרטי הלבוש –נעליים – ולא בנעלי בית מכל סוג שהוא , מכנסיים  בצבע כחול/ שחור ותספורת אחידה בכל הראש.

 

ציוד לימודי :

על התלמיד להביא את הציוד הדרוש לכל שיעור על פי המערכת הלימודית  ולמלא את המטלות הניתנות לשיעור על פי דרישות המורה.

  

אוכל :

חובה לשלוח עם התלמיד שתי ארוחות מזינות , ולהקפיד שהכריכים יהיו לטעמו של הילד ובכמות סבירה כדי שלא נצטרך למצוא אותו רעב במהלך יום הלימודים או חלילה משליך את המזון לפח . אין לשלוח מיני מתיקה.

תקשורת הורים מחנך :

תקשורת זו חשובה ביותר להצלחת בנכם בלימודיו אל תהססו להתקשר לצוות בית הספר המחנכים/ות  וההנהלה.  אם הנכם רואים שינוי כלשהו בהישגיו בידיעותיו או בהליכותיו הדרך המומלצת ביותר היא יצירת קשר טלפוני והתעדכנות במצבו.לא מומלץ ליצור קשר אקראי ביציאה מבית הספר או בעיצומו של שיעור .הופעת ההורים באסיפות וערבי הורים הנערכים במהלך השנה חשובה מאד להצלחתו של התלמיד.

מסיבות וימי הולדת:

מסיבות וימי הולדת נערכות בתאום עם המורה  במסגרת בית הספר ללא נוכחות ההורים.

התנהגות בהסעה

תלמידים הנוסעים בהסעה מחויבים לפעול על פי כללי הבטיחות ולציית לנהג התנהגות שאינה הולמת בהסעה תוביל במקרה הצורך להשעית התלמיד מההסעה.

 
   

אנו מאשרים שקראנו את הכתוב בתקנון ומצהירים כי אנו מתחייבים למלא אחר ההוראות המפורטות:

הורי התלמיד :___________  כתה:________ 

חתימת התלמיד:__________  חתימת הורים:___________